fredag 27. februar 2015

50 Talls interiør blogg

Det som bare telte et par interiørblogger på Blogglistens toppliste for få måneder. Linda bor i rekkehus fra 50-tallet og har en interiørblogg som bugner over av. Skal du være skikkelig moderne på interiør og møbelfronten nå bør du. Hjemmet var jo i veldig fokus på 1950- og 1960-tallet, og det er jo en.

50-talls stil « Ingrids Blogg

Jeg liker å ha interiørbladene mine for å bla tilbake i og trenger å ha dem.

50 talls interiør blogg

Bunny Baby Lamp fra Ballon Rouge er en av mine favoritter med sitt 50-talls. Posts about 1950-tallet written by lisbethfalling. Vi blogger om produkter og inspirasjon til hjemmet. Etiketter: bokhylle, Bruksbo, designklassiker, inspirasjon, interiør, norsk design.

Blogg — Miss Rockabully

Jeg hadde for en stund siden et innlegg her på bloggen om.

50 talls interiør blogg

Velkommen til Norges mest inspirerende og allsidige byggeblogg. Interiør nettsted som linker til sider om interiør. Ikke det at jeg kunne tenkt meg akkurat dette interiøret, med disse. Jeg har en heftig lidenskap for 50-tallets glade dager, med glamorøse.


Og med en dæsj av 40-tallet, og et hint av tidlig 60-tallet, blir det. Alle møbler og mye av tekstilene er hentet fra 50-tallet and I just luv it. Mens møbler fra 50-tallet er en favoritt hos Hanne, foretrekker hun. Hun koser seg, bruker tid på barna og blogger om det gode liv.


Moderne husmorliv handler om kos, god tid og spennende interiør.

Bergene Holm blogg » Moderne 50-tallskjøkken

Vi digger de lyse pastellfargene fra 40- og 50-tallet, og de fleste rom har panel på. Se flere bilder fra Livs vakre interiør på bloggen Livs lyst! Skulle være bilder fra tidlig 1900 - 50-tallet tror jeg, hihi. Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - klikk her!


Hvem: Helle Tjaberg (43), frilansjournalist, trendrådgiver og blogger. Litt moderne, litt 50-talls, litt lekent, litt farger, litt tre…. En blogg om hus, hytte, hage, interiør og det gode hverdagsliv. Karoline Kleven er utdannet bilmekaniker og blogger om retro fremfor rosa. Rekkehuset fra 50-tallet ble nytt med litt maling, arvede møbler og Ikea.


Hyllen fra danske Frama, 80×20 cm, med inspirasjon fra 50 tallet med. Sjarmerende bebyggelse, og 1800-tallsatmosfære får du på kjøpet. Han tilhører den nye generasjonen designere fra 50-tallet som staket ut kursen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar