torsdag 26. mars 2015

Interiørblogg gang

For 8 år siden startet jeg min aller første interiørblogg. Rydd hver gang du får nye medisiner så beholder du oversikten. Det er de færreste av oss som kommer rett inn i husets. En interiørblogg som handler om oppussing, DIY og interiør.

ELISABETH HEIER -

Og hver gang møter øynene mine de dansende valmuene.

Interiørblogg gang

Hun spurte om å få bruke et innlegg jeg skrev på min gamle blogg for 7 år siden. Jeg gleder meg sånn og det føles så godt å være godt i gang. World Economic Forum i Davos er over, og Arctic Frontiers i Tromsø er i gang. Besynderlig er vel ordet mange vil bruke når jeg nå putter disse to konferansene.

Rektors blogg - Universitetet i Oslo

Jeg er sliten og lei trodde jeg fortjente litt respekt, men den gang ei.

Er selv i gang med å bygge nytt hus som skal stå ferdig til høsten. Nettopp dette ville vi vise frem på forhandlermessene som nå er i gang. En liten blogg om oppussingsprosjekter og inspirasjon fra våre to hus og hytta. Soll mal keiner sagen, die Jungs würden sich im Studio oder so verstecken. Få bransjenyheter, produktoppdateringer og tips tilsendt ca 1 gang i uken.


Dette takket være dyktige stylister og fotografer som leverer hver gang. Hva lærte du i dag som du kan ha nytte av neste gang? Dette beviste de en siste gang under eksamen før jul. Dette bandet hørte jeg for første gang på Skavlan, og det var bare noe av det.


Nye fotostyling kurs på gang nå som våren nærmer seg. Fosen:) Det er ikke like mange aktiviteter som egner seg. Heisann og velkommen til vår blogg på Skogli Stallen. Robin og jeg fra tiden han jobbet som terapihest og den gang jeg var pasient.


Ingenting motiverer mer enn freshe treningsklær når man først er i gang! Romanen er en slektskrønike preget av et hint av dystopi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar