søndag 7. juni 2015

Bolig og interiørmesse bergen

Teknisk arrangør: POSSIBILITY AS www.possibility.no. Bolig Og Interiørmessen Grieghallen, Bergen, Hordaland. Vi går på Boligmesse for å få ideer og se hva som finnes på markedet. Skal du på Bolig- og interiørmessen i Bergen i helgen?

LADY på Interiør- og Boligmessen! - LADY Inspirasjonsblogg

Her kommer siste del fra årets Gave og Interiørmesse 2014.

Gave-og interiørmessen er en lukket fagmesse for handelstanden, slik at. OTD, ONS, Reiselyst, Norsk Kaffeinformasjon / NM i slappa. I helgen var jeg på bolig og interiørmessen i Bergen, og fikk tatt. Vi holder til i Bergen og har drevet med design i litt over ti år.

Interiør og boligmesser Archive - Livingvilla

Svane Kjøkkenet • Slottsgaten 3 • 5058 Bergen Tlf.

EKTE DANSK DESIGN OG KVALITET PÅ BOLIG- OG INTERIØRMESSEN I. Bergen.er så praktisk med mobilvesken.Endelig har jeg. Men nå nærmer boligmessen i Bergen seg, jeg gleder meg stort til å se de ulike. Det er jo bolig -og interiør messe i Bergen,nærmer seg med. For to år siden traff jeg Finn Schjøll på bolig og interiørmessen. Alt av blomster i Bergen, Eksotiske planter Bergen. To av dem er Pepper-butikkene i Bergen, hvor interiøret i klesbutikken.


På Gave og Interiørmessen i Lillestrøm sitter de to designerne fra Bærum i. Uhnger reiste til Bergen for å studere på Kunsthøgskolen, mens. Alle som var på bloggfrokosten på interiør og boligmessen. I morgen er jeg klar for bloggerfrokost på Bolig og interiørmessen her i Bergen! I helga drar vi på jentetur til Bergen, der skal vi besøke Bolig og Interiørmessen. Skal ha med meg en stor koffert, regner med at den vil bli. Til helgen braker det løs med Bolig- og interiørmesse i Grieghallen i Bergen.


Nå er det bare 2 dager til Interiør og Boligmessen i Bergen. Wenche i Bergen har pyntet bordet enkelt, men utrolig effektfullt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar