mandag 31. august 2015

Hvitt interiør blogg

Det er ikke så lett å finne den perfekte gaven til den. Denne bloggen er personlige ytringer fra utgivere av bloggen. Anette har Norges største interiørblogg og en landlig og nostalgisk interiørstil. Så en liten grønn vekst har fått plass i min hvite tønne fra House Doctor.

BLOGG , INTERIØR - Norges beste interiørblogger - Nettavisen

Jeg kjøpte også noen hvite klistremerker som jeg merket nesespray med navn.

Hvitt interiør blogg

Det måtte det en real opprydning til hos oss begge før dette kunne bli bloggbart. Tusen takk for at du titter innom bloggen min, setter stor pris på det ♡. Interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og. En stor klokke og et vakkert veggord i sølv og hvit.

Hvitt er ikke bare hvitt - LADY Inspirasjonsblogg

Gi badet et stilrent og enkelt uttrykk med grå og hvite elementer fra Europris.

Hvitt interiør blogg

Denne bloggen handler om interiør og produkter, og den gir deg. Silje Vaniljeis - en blogg om interiør, mote, trender og inspirasjon. Posts about svart hvitt interiør written by elisabethtangenjohansen. Skulle du ha problemer med å komme inn på ny blogg- gi meg beskjed.


For å bryte opp kontrastene av svart/hvitt bruker hun fargerike detaljer. Elines interesse for interiør synes allerede idet du tråkker innenfor dørterskelen. Bergene Holm AS deler hvert år ut Interiørprisen til søkere med. Har selv noen i sort hvitt og elsker hvordan de bryter opp litt hjemme.


Z Gallerie, som jeg har tipset om på bloggen tidligere.

Norske interiørblogger

Jeg har valgt ut den grønne og den hvite skjermen til min styling, og det er. En blogg om interiør, klær og styling- samt min vei mot målet. Valget falt på Hvit lin og to vegger ble malt i denne. Camilla, og derfor gjør det litt ekstra vondt å lese bloggen.


Elsker du hvitt interiør, og leker med tanken om å stramme opp litt med. KREATIV-I-TET - interiørblogg med interiør, DIY og personlige tekster. BLÅTT: Blogger Tine Monsen tok utgangspunkt i fargen på en genser hun. Ifølge Informasjonskontoret for farge og interiør (Ifi.no) er personlig miksing og. Man fortsatte å male hvitt og grått, eller dristet seg til en sort vegg.


I dag har jeg lyst å vise frem Focus Rock som finnes i eik, svart og hvit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar