onsdag 30. september 2015

Interiørbøker 2015

KINFOLK Home er endelig til salgs, og jeg har nettopp klikket. Ingenting matcher lyset bedre en årets interiørbok og snakkis- KINFOLK home. Boken handler om vakre hjem verden over og tar for seg de. Apple, Kristian Owren/ifi.no, Publisert 11.11.2015 (Oppdatert 12.11.2015).

Lanseringsfest av interiørboken Sanselige Rom - Anette Willemine

Det er langt mellom lansering av norske interiørbøker, men i høst kom det en som.

Her er mine topp 3 inspirasjonskilder til interiør. Slettvoll feirer 60 år med både nye møbler og interiørbok. Her er noen av bidragene til Årets Instagrammer 2015! Medan det regnar ute, sit eg inne med ein kopp te, musikk og interiørbøker.

Linda Nordgård: Mine skjønnhetsfavoritter 2015 - Nouw

Utgivelse blir september 2015 og like etter ankommer den Halden og Polly´s.

Bestiller ordner også alt rekvisita, interiør, bøker, blomster. Interiørbøker og blader ligger pent plassert rundt om i leiligheten. Alexander McQueen, runs from 14 March – 19 July 2015. Har drevet antikvitetsforretning i 20 år, og gitt ut tre antikkbøker og to interiørbøker.Den siste På Skattejakt. Stores – Top of the World, som en av verdens 50 beste butikker.


Her kan du få tak i det meste - både klær, interiør, bøker og annet småtteri. Men, i julen skal jeg nyte blader og interiørboken The Kinfolk Home. Hva er det med interiørbøker som fascinerer så veldig? Den Saturday, November 21, 2015 at 8.52, Rotemor skrev. Det måtte sjølsagt komma smarttelefonar før vi kunne få eit ord. Interiørbok i verdensklasse inspirert av kontrastene mellom Norge og USA.


Måtte ta med meg flere interiørbøker med fine inspirasjoner. Er det noe jeg er lidenskapelig opptatt av, så er det vel Interiør-bøker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar