lørdag 31. oktober 2015

Jul interiørblogg

Vi gleder oss til å se hvordan dere har det hjemme til jul! Jeg trengte det nå etter en sinnsyk høst og jul på jobb. Kommentarer er skrudd av for Nå er det jul på Verket Interiør. Mias Interiør / New Room Interior / Interiørkonsulent Maria Rasmussen.

Sjarmerende jul

Jul interiørblogg

Interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og. Filed Under: Huset vårt, Hverdagsfilosofi, Interiør, Kunst Tagged With: Blomster. Det ble liksom ikke ordentlig jul før den kom på plass, da var det nemlig ikke. Jeg er semifinalist i Vixen Blog Awards beste Interiørblogg.

Kid Interiør - Få det fint!

I år ble det faktisk veldig «rød» jul hos oss… og jeg som er så glad i det hvite!

Her i Trøndelag fikk vi gleden av snø når julen var over. Her finner du en oversikt over alle julekalendere som er vist på. Iittala er en av mine favoritter når jeg dekorerer hjemme til jul. En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.


Hver gang jeg drar til Sverige kjøper jeg med meg interiør hjem. Når Sigurd Storm pynter leiligheten sin til jul gjør han det grundig. For meg er fastelavn nesten som bursdag og jul på èn gang, så godt liker jeg. Hun spurte om å få bruke et innlegg jeg skrev på min gamle blogg for 7 år siden.


Vi fikk også noen tips til hva som rører seg i trendbildet for tiden. Alle interiør og hageprosjekter måtte settes på hold ut året. Linserviettene fant jeg hos Kremmerhuset rett før jul. Familie, interiør, mat, historie, barn, motor, mote, helse og ukeblader.


Huset er ikke vasket til jul og klesvasken skriker etter hjelp. Tiden flyr på deilige Møn og lite "blogg-tid".fortsatt. Nå gjenstår husvask og litt baking, før vi er i mål før jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar