tirsdag 19. januar 2016

Shabby chic interiør blogg

Shabby chic interiør blogg

Perfekt for deg som vil se noe annet en «shabby chic»-stilen. Strikking og sying, foto og styling, tekst eller redigering av bilder. Interiørekspert Helle Tjaberg forteller at stilen shabby chic engasjerer folk. En blogg om hus, hytte, hage, interiør og det gode hverdagsliv.

Hjem og Interiør i Shabby chic

Jeg har falt helt for den hvite romantiske og shabby chic stilen.

Shabby chic interiør blogg

Hun har gått fra shabby chic til en ren og moderne stil. Hva er det rareste du har gjort når det kommer til interiør? Jeg liker godt det lyse shabby chic, men jeg får også mye. Også hvordan dere som ikke er opptatt av interiør og trender responderer.

Chic - Romantique

Shabby chic, hvitmalt lykke og rå industri - we welcome you!

Shabby chic interiør blogg

Velkommen til en hyggelig handel hos Mias Interiør! Jeg er vel over snitt opptatt av interiør, shabby chic og den franske og. I januar kårer Dagbladet SØNDAG årets interiørblogg 2010 i samarbeid. Trondheim, var det bare å stole på at dette ville gå bra. Jeg elsker å lese interiørmagasiner, ta bilder og lage mat. Shabby Chic is characterized by the use of white, neutrals and bright interiors.


Worn out or even torn furniture, antique linens, sparkling. Daniel Heimstad skriver En blogg om tro i hverdagen, der han blant. Henrik Skansen (23) spyr av shabby chic og skjønner ikke greia med å presisere. I tillegg til å drive en moteblogg under sitt eget navn, jobber Henrik. Hver gang jeg drar til Sverige kjøper jeg med meg interiør hjem.


House Doctor, Green Gate, Barfota, Nordal, Chic Antique, Hübsch. Duse lekre farger, og interiør som passer perfekt inn i det lyse rommet. Interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar