onsdag 2. mars 2016

Tomines hjem blogg

SIDE2): De har hjem som ser ut som er tatt ut fra en drøm, og de. TM Design har også egen blogg her, hvor det ligger. Det verste med å komme hjem igjen er alt som må taes tak i etter noen dager fri.

TM Design AS - Direkteimport av møbler

Da er vi vel hjemme igjen etter en meget vellykket låvefest.

Jeg skal skape mitt eget hjem, i en leilighet jeg kan bo i så mange år. Tomines hjem, Villa drømmeverden, og Villa Von krogh. Hadde jeg bare trengt ny spisestue, nytt bad og ny. Ja, det ble en mer eller mindre ufrivillig bloggpause for fruen i huset.

CARMA

Og for dere som skal hjem fra påskefjellet, kjør forsiktig.

Bloggen til Veronika har blitt oppkalt etter datteren Tomine. Hver gang jeg drar til Sverige kjøper jeg med meg interiør hjem. Men fotballfrue.no er en blogg, ikke en rikskringkasting eller TV2. Dette med blogg er en snedig ting, jeg personlig begynte med blogg for å skrible Lån gjerne bilder av meg, men link da tilbake til min blogg :-).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar