søndag 22. november 2015

Gratis blogg design blogg no

Gratis blogg design blogg no

For å komme til kodene så må du trykke på bildet med det designet som du vil ha. Da kommer du til innlegget hvor kodene til designet ligger. Tenkte og lage et nytt gratisdesign, men er heelt tom for ideer. Pris: 450,- Plattform: Blogsoft (blogg.no/se) Header er inludert i prisen.


I den anledning legger jeg ut den forrige design malen GRATIS i dette.

Gratis blogg design blogg no

Kopiering av innhold eller design fra Toppblogg.no for bruk annet sted er. Mange starter å blogge fra en gratis blogg tjeneste rett å slett fordi det er gratis…. I begynnelsen av november flyttet jeg bloggen min fra blogg.no og over på. DESIGN På Nouw trenger du ingen kunnskaper om verken HTML.

Høyer - BLOGG

Alright, da har jeg mekket sammen en videoblogg jeg egentlig hadde.

Gratis blogg design blogg no

For øyeblikket støtter ikke registreringen Æ, Ø og Å. Det er 100% gratis å være medlem av Sponsetblogg.no!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar