søndag 22. november 2015

Gratis bloggdesign uten header

Gratis bloggdesign uten header

Er det ønskelig så vil jeg forsette å lage gratisdesign. Idag slipper jeg ut mitt nyeste gratisdesign, og håper dere liker det. Bestill et personlig tilpasset bloggdesign til din blogg på blogg.no.

Sette inn header uten å ødelegge design (Ina Anjuta)

Disse kodene skal fungere uten problemer om du har et standard blogg.no.

Gratis bloggdesign uten header

Plattform: Blogsoft (blogg.no/se) Header er inludert i prisen. Dette gjelder forøvrig ikke header, som du kan ta med deg uansett siden. Ulempen er at du går glipp av litt gratis spredning av blogginnleggene dine. Publisert iDiverse og tagget bloggdesign, konkurranse, responsivt design.

Albertine blogg: Nytt bloggdesign til Sophie Elise

Uten tvil Feminine, helt nydelig Du er så utrolig flink med design ☺ Premie.

Gratis bloggdesign uten header

Premie til neste gang, kan jo være en gratis header som du lager? Hvordan legge inn gratis design og hvordan skifte header på blogg.no. Jeg snakker selvfølgelig om alt dette forside, header , design styret. Man kan endre teksten uten å måtte endre design også :). Det visuelle bildet var utsikten fra vinduet uten tilhørende lydspor.


Jeg startet med å lage en ny header i Adobe Illustrator. Jeg filmet den siste scenen både uten tente stearinlys, og en. Likevel har man tilgang til mange gode gratistemaer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar