torsdag 27. august 2015

Interiør hus blogg

Interiør hus blogg

Til tider føler jeg meg litt lei og lite inspirert til å bare vise interiør og hus bilder. Imorgen er det full rulle med interiør her i heimen, jeg skal av sted å kjøpe. Det som bare telte et par interiørblogger på Blogglistens toppliste for få. Interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk.

Norske interiørblogger

NIB registrer alle norske interiørblogger og har i dag over 2000 interiørfrelste.

Interiør hus blogg

Hovedfokus på bloggen er interiør, men Elisabeth er hakket mer. Jepp, det er nok så som så med blogginspirasjonen om dagen. Therese Knutsen er interiør- og hagedesigner, og på bloggen med.

Interiør - ToppBlogg

Anettes Hus startet som en byggeblogg, og er nå hennes.

Mias Interiør / New Room Interior / Interiørkonsulent Maria Rasmussen. En blogg om hus, hytte, hage, interiør og det gode hverdagsliv. Husbyggerblogg som vil bli en interiørblogg om ikke lenge når huset er ferdig :o). Anettes hus er en interiørblogg om den landlige og nostalgiske stilen. Anette, som med øyne for gamle gjenstander og romantiske detaljer har klart å. Jeg er hekta på interiør, og storkoser meg med planleggingen av det nye huset. Jeg har brukt interiørplanleggeren til Blink Hus – den er helt genial.


Mine to store lidenskaper er nostalgisk interiør og hage. Hellvik Hus kan hjelpe deg gjennom boligbyggeprosessen.

8 norske interiørbloggere du bør følge - Vixen

Egersund Kreativ 3 barns mamma Lena blogger om husbyging og interiør. Vi har faktisk begynt å snakke litt om å skaffe oss hus, da. Tinnies hus leverer klassiske og tidløse møbler og tekstiler. Nordmenn har lange tradisjoner for å bruke tre i interiøret. Mer enn 600 bloggere er medlem av Norske interiørblogger.


Huset vårt i septemberutgaven av Bonytt: Himmel og Hav – for et hus. En blogg om interiør, mote, fransk og hverdagsgleder. The Barn Company er en nettbutikk med interiør og livsstilsvarer fra bla Tine K. For mer info om The Barn Company kan du klikke inn på bloggen, og vil du se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar