tirsdag 24. november 2015

Gratis design blogg lyse farger

Gratis design blogg lyse farger

Flere av dere ønsker lyse farger, å det skal det bli. Jeg har laget et gratis design til dere, og jeg ble ganske så fornøyd med det. Dette er et ganske simpelt design med lyse farger. Da har jeg endelig fått lagd mitt tredje gratis design til dere!

GRATIS DESIGN - Gratis bloggdesign til din blogg!

I den anledning legger jeg ut den forrige design malen GRATIS i dette.

Gratis design blogg lyse farger

Dette designet er i lyse grønne,grå og hvite farger. Luftige og tynne acetatrammer i lyse, duse farger definerer brillene til Garrett. Kjennetegnet til MYKITA er innovativ design og at alle deres briller. Selv synes jeg LADY 2374 Bliss er en utrolig fresh farge.

Fresht hjem på 2 dager? - LADY Inspirasjonsblogg

Dette fine mønsteret fant jeg på Annabelleas blogg.

Gratis design blogg lyse farger

Det går stort sett i et monotone fargekart på disse sidene. Den mørke bakgrunnen med lyse innholdsboksargjer at kjem godt fram frå. Sommerseth Design har fulgt denne trenden til punkt og prikke. Uteområdet er designet i tre ulike seksjoner for voksne og barnefamilier Strandstoler med parasoll og badehåndklær er gratis for alle. Velg mellom gull/sølv/kobber/alle CMYK farger, opp til 4 farger pr design.


Dette er ikke mitt mønster eller design men sydd fra et gratismønster jeg fant. Bloggen heter www.noodlehead.com og har mange flott ting og by på.

Ses Optikk // Blogg

Hun er den kreative skribenten bak bloggen Forever Love. Plastic Sidechair DSW stol som er designet av Eames for Vitra. Et Fyrverkeri av Farger - Magiske StrikkeOppskrifter. Mørke farger trekker tilbake, mens lyse farger fremhever. Valget falt på bloggen til Patrick Leisegang fordi den har et klart budskap og gir. Sterke, lyse og sprudlende farger skaper god stemning, mens hvite bokstaver på.


Lidenskap for Mac, design, webhosting og Photoshop skinner igjennom det. Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com. Nye hvitmalte paneltak og lyse svale farger passer fint her ved sjøen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar