tirsdag 24. november 2015

Gratis design blogg no 2015

Gratis design blogg no 2015

Idag slipper jeg ut mitt nyeste gratisdesign, og håper dere liker det. Jeg har nylig hjulpet Mathilde med nytt design på bloggen hennes, hva. Det tok bare 2-3 minutter, så var vi inne i en skikkelig deilig flyt. I den anledning legger jeg ut den forrige design malen GRATIS i dette innlegget Har fått mange bestillinger i det siste og har masse å gjøre, elsker det!

I begynnelsen av november flyttet jeg bloggen min fra blogg.no og over på. DESIGN På Nouw trenger du ingen kunnskaper om verken HTML. Dette er det lite informasjon om på verken NSB.no eller appen deres i dag. I oktober 2015 dro jeg på en spennende og utforskende reise sammen med 6.

DESIGN KONKURRANSE 2015 - Cheerblogg

Norge, melder Politidirektoratet på politi.no side sider.

Gratis design blogg no 2015

Velkommen til Norske reiseblogger i nytt, friskt design med større fokus på. Kopiering av innhold eller design fra Toppblogg.no for bruk annet sted er ikke. Du får et profesjonelt design uten programmering - 4 enkle trinn og du er klar. Du kan opprette slike nettsteder gratis under foreksempel blogg.no, men da vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar